zaterdag 21 mei 2011

Zijn we er klaar voor

Nog even laatste blogje

Zijn we er klaar voor, hebben we de hele week pasta gegeten of komt het ons de neus uit, zijn de tassen gepakt en de loopschoenen gepoetst.

Het beloofd een lekker loop weertje te worden, warm en zonnig (goed voor de ijsverkoop)
Morgen mag het, na een clinic periode kunnen we morgen deze afsluiten met het laatste stukje.
Ja ik weet het voor de een is het wat makkelijker gegaan als voor een ander maar toch, er zijn hier en daar wat lichte blessures, een paar hebben de afstand omgezet (compliment en heel verstandig).
Ik weet dat jullie allemaal de mogelijkheid hebben (met al die clinic loopjes in de benen) om je eigen doel te halen dus moet het morgen goed komen

Ik hoop dat we allemaal lekker kunnen lopen, is het niet de halve dan een andere afstand.
Het maakt uiteindelijk niet uit realiseer je dat dit een sport is die je overal en altijd kunt doen.

LAAT EVEN WAT WETEN

ALLEMAAL SUCCES tot morgen Atte

4 opmerkingen:

  1. Ik heb er ontzettend zin in. Kriebels ook vandaag al, met al die dranghekken die geplaatst werden en het ophalen van het startnummer. Iedereen heel veel succes en we proosten op de overwinning in de Stee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Net klaar met werken en nu maar even met de pootjes omhoog. Morgen is het dan zover, na weken trainen de 21 km. Wat hebben we het toch getroffen met het mooie weer tijdens de clinics en wat hadden we een leuke groep en trainer, daar heeft het niet aan gelegen. Morgen moeten we het zelf doen en de man met de hamer ontwijken. Iedereen veel succes gewenst en tot morgen Hans en Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vandaag ondanks al vele loopjes te hebben gedaan toch nog wat de kriebels :-)
    De pasta zit er in, de voeten omhoog, en dan morgen knallen.
    Iedereen heel veel succes en morgenavond in de Stee gaan we de sterke verhalen wel horen.

    Atte is dit het laatste op het blog, of komt er nog een afterblog bericht van jouw ?

    Oent Moarn
    Ane

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dan toch maar even een verhaaltje over de LOOP zelf.
    Ik heb gisteren voor het eerst van mijn leven een 21 km gelopen. Dit alles in een tijd van 2.09.12. Voorwaar een prestatie waar ik zelf best wel trots op ben.
    Natuurlijk gaat mijn dank uit naar Atte voor alle hulp die hij hieraan in heeft bijgedragen. Daarnaast natuurlijk ook aan alle anderen van de zondagochtend clinic groep die daarin hun steentje aan hebben bijgedragen tijdens alle mooie trainingloopjes welke wij hebben gedaan.

    Gisteravond tijdens de AFTERPARTY in café de Stee hebben wij Atte uitgebreid bedankt voor zijn inzet bij "onze" groep.
    Daarbij heb ik al een heleboel mede-lopers gesproken en bedankt.
    Voor degene die er niet bij waren: ook jullie bedankt.

    Er is alweer een vervolgdoel in de maak: ik heb mij al ingeschreven voor de 21 km Berenloop op Terschelling

    Groet van: Henk-Jan (de enige echte koehoe22)

    BeantwoordenVerwijderen