dinsdag 10 mei 2011

Twirreloop

Goedemorgen allen,

Zoals afgesproken hierbij info voor woensdag de twirreloop

Het startschot klinkt om 19.30 uur.

Voorstel
18.30 uur ontvangst (even bij kletsen en zo)
18.30/ 18.45 Inschrijven (neem een pen mee je weet maar nooit)
18.50 warming-up (ook al is het 25 graden)
19.10 tijd voor een toilet bezoek en andere noodzakelijkheden (wat dit ook mag zijn)
19.30 uur start van de loop (achter je voorganger aan)

Wat mij betreft zou je kunnen kiezen uit 
de 5 km in een snel tempo
de 10 km in een rustig tempo (hardslag lager dan 140)

NATUURLIJK KUN JE DE 16 OF ZELFS DE 21 KM DOEN MAAR OF DAT VERSTANDIG IS.

Groetjes Atte Visser

4 opmerkingen:

  1. Een afmelding van mijn kant voor de Twirreloop.
    Ik ga deze week naar de 'gewone' trainingen.

    Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik zal de Twirreloop niet mee lopen; ben 's avonds op en neer naar Ameland. Ook leuk. Bulleloop 18 mei loop ik in principe wel mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo luitjes,

    Ik ben er vanavond niet bij ik heb andere verplichtingen (trouwdag 21
    jaar)
    Voor degene die vanavond wel lopen succes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga vanavond ook niet naar de Twirreloop. Ook de Stienserloop sla ik over.

    BeantwoordenVerwijderen