zondag 3 april 2011

Komende weken 10 en 17-4

http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=588160

Hallo cliniclopers

Zoals afgesproken gaan we nog een keer naar een bosrijke omgeving, hierop kwam Siegfried met het volgende voorstel om in in het mooie Gaasterland te gaan lopen.
Hij heeft een mooie route gevonden die we kunnen gaan lopen, wanneer we deze route gaan lopen hangt van het weer af.
Een klein gedeelte is namelijk onverhard, en dus bij veel regen smerige schoenen en zo.
Mijn voorstel is dan ook om as. vrijdag in overleg te bepalen of we komende zondag 10-4 en anders de week erna op 17-4 de route gaan lopen.
De dag indeling kan dan worden:
8.30 uur aanwezig bij het Kalverdijkje
8.35 uur vertrek,
9.45 uur lopen van uit parkeerplaats (16 of 18 km)
Nadien koffie met wat lekkers.
We kunnen natuurlijk zelf de koffie en wat lekkers meenemen, of een kook en sopie tent opzoeken of zo.

Graag reactie.

Groetjes Atte Visser

18 opmerkingen:

  1. Ha Atte! Gaasterland here we come! Mooi route! Enne voor smerige schoenen binne we niet bang voor toch, na de Merenloop? Heb wel een grote koffiekan, kan voor koffie zorgen!

    Enne petje af voor de mensen die aan de condensloop mee hebben gedaan...volgens mij was er wel enige condensvorming hier en daar ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Atte, Lijkt me leuk hoor om in gaasterland te lopen. Maar uhh ik kan 17 April niet (Hoogeveense cascade run) en 10 April kan ik ook niet. Heb een verjaardag in de middag en als we naar Gaasterland gaan, ben ik effe te laat thuis. Dus voor mij jammer, ik zie het hier wel staan wat jullie 10 April doen.

    Groeten Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als we kwart voor 10 pas lopen, en dan 18 pakken, zijn we zeker 2 uur verder... Anders toch gewoon 8 uur vertrekken, 9 uur lopen? Dan blieft er nog wat dag over nou..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pfff...8 uur vertrekken... 't Moet wel leuk blijven ;-)
    Ik vind half 9 al vroeg genoeg en best mooi op tijd!! We zijn gewoon leuk een zondag op p ad met z'n allen, gezelligheid kent geen tijd!

    Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helaas kan ik niet meelopen in Gaasterland. Zondag zit ik in Apeldoorn en voor volgende week zondag staat voor mij de halve marathon van Enschede op het programma. Veel plezier in ieder geval..het is een mooie omgeving daar, dus geniet ervan. Misschien kunnen we deze route later in het jaar nog es lopen..liekt mij wel wat !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Atte ik vindt het ook een leuk idee as zondag in goed en gezellig gezelschap af te reizen naar gaasterland om hier een rustig 40+ thempo en een leuke babbel te gaan lopen, maar ik hou ook van het weekend, dus 8.00 uur "liever niet"

    PS auto moet ik thuis laten, geen vervoer.

    tot zondag
    Ane

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik sluit mij aan bij de Ane, 8:30 is vroeg voor mij vroeg genoeg. Tot zondag Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helaas, Mia Corine en ik (Eve) kunnen aanstaande zondag alledrie niet bij dit prachtige loopje aanwezig zijn. Jammer hoor maar ik wens jullie een heel fijn loopje en tot volgende week!

    Groetjes,
    Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ga zondag mee, er kunnen nog 3 mee rijden.
    Gr. Marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ane en Siegfried, wij even poolen? Ik kan rijden. Cora, rij je ook mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Helemaal goed Gerben. Tien minuten eerder neem ik aan....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. lijkt me heel erg leuk! Weer eens in een andere omgeving lopen. ik ben dus zondag van de partij. Ik zou graag van Marcel's aanbod gebruik willen maken.
    groet,

    Fenna

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mien skema:
    08:20 Weitenberg
    08:23 De Jong & Kuperus
    08:24 Van Zwol...?? (drie stoelen achterin hoor..)
    08:30 Kalverdykje

    As ut anders mut dan hoor ik ut wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo luitjes,
    Ik (wij) zijn ook van de partij, Hester ik haal je om +/- 08:15 uur op.
    Er kunnen dan nog drie mensen met me meerijden.
    Tot zondag.
    Gr Ray

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gerben zie je wel voorrijden tegen half negen.

    tot zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben er morgenvroeg ook bij. Kom met mijn busje naar Kalverdijkje. Daar kunnen, naast mijzelf, nog 4 andere personen bij in.
    Het wordt mooi weer dus denk om genoeg drinken!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dank je wel Henk-Jan ik zal er om denken, bier ook goed?lol
    Op dit moment heb ik nog 1 plek over in mijn auto, we kunnen met z'n viertjes ook overstappen naar jou maar dat zien we morgen wel.
    Oant moarn

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ray, ik sta om 8.15 uur (brrr, vroeg!) klaar.

    Tot morgen!
    Groetjes, Hester

    BeantwoordenVerwijderen