vrijdag 15 april 2011

Training 17-4-2011 vanaf zwembad de Blauwe Golf

Goedemorgen,

START 0900 UUR VANAF ZWEMBAD DE BLAUWE GOLF

Voor as zondag heb ik een route uitgekozen die ons door Jelsum, Corjum en Britsum leid om vervolgens langs de EE en het leeuwarder bos terug naar de auto brengt.

Het lijkt weer een mooie trainingsdag te gaan worden, (DENK ER OM BLIJVEN ETEN EN DRINKEN)
Als je te weinig eet of drinkt:
Heeft invloed op je prestatie.
Kan dit bij te weinig drinken hoofdpijn veroorzaken.
Als je onder de duurloop dorst krijg ben je te laat en kun je dit niet meer bij drinken
Kun je honger klop krijgen (opeens niet meer kunnen lopen, helemaal leeg zijn) dit is bijna niet meer weg te werken ook niet met een Gel

Dus het advies is voor tijdens en OOK na de training eten en drinken aan te vullen.

http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=599054

START 09.00 UUR VANAF ZWEMBAD DE BLAUWE GOLF

Tot zondag

9 opmerkingen:

  1. Mooi loopke Atte. Heb d'r al weer zin in. Oant snein.

    Siegfried.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was een leuk loopje mooi WEER en WEER met een goed gezelschap wat willen we nog meer.
    Jammer dat je ziek was Atte nogmaals beterschap toegewenst hopelijk ben je volgende week WEER van de partij, Jildou bedankt voor het overnemen.
    Marcel bedankt voor de koffie en lekkernij, dat was top geregeld man!Complimenten zijn ook voor je vrouw en dochter!
    Luitjes tot volgende week zondag.
    Gr Ray

    PS Weinig reactie hé Gerben?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik sluit mij aan bij de mooie woorden van Ray (deze keer geen problemen met terugrijden???)

    Marcel: is de foto, gemaakt door je dochter, al beschikbaar? Kunnen we Atte laten zien hoe gezellig het was.

    Als het zo doorgaat is elke zondagochtend een waar FEEST.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Was inderdaad weer een gezellige training, met name door de heerlijke koffie.......

    Foto heb ik naar jullie gemaild.

    Tor zondag, Marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat kun je zo hebben soms, maar na het lezen van de reacties vraag ik mij nu doorlopend af wie is "Koehoe" eigenlijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Koehoe: Ray reed met mij mee, dus geen probleem deze keer;-)

    Inderdaad lekker gelopen, met heerlijke koffie aan het eind! Het laatste stukje naar de auto ging helaas wel wat stroef hierdoor....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Marcel wat moet ik nog van al die mooie woorden zeggen die je hebt gekregen van de gezelligste zondagmorgen clinic groep van Atte, die even tijdelijk moest worden overgenomen worden door Jildou vanwege een griepje van onze vaste trainer Atte.

    Toch wil ik jouw en je vrouw en dochter bedanken voor die heelijke koffie en versnapering en de foto.

    Maar ook Jildou bedankt.

    En Atte hoop dat je al weer wat bent opgenapt en dat je er zondag weer bij bent.

    En Siegfried ook ik hoop dat de Koehoe zich bekend maakt :-)

    Alles gegegroet
    tot laters
    Ane

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Roekoe ik ben niet de koehoe, maar de jihoe van de oehoe :)
    Maaruh alle gekheid op een stokje, het was leuk zondag! En de koffie was lekker! Thanks!
    Op naar zondag, dan voor een sorbet??

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Niet schrikken: Ik ben de Koehoe.

    (was aan het stoeien met een aantal Google accounts en tegelijkertijd wat op het blog aan het plaatsen, dat ging niet helemaal synchroon)

    Ben je benieuwd naar het hoe en waarom van de naam Koehoe?
    Dan hebben we in ieder geval komende zondagmorgen wat te bespreken tijdens ons loopje....hahaha

    BeantwoordenVerwijderen